Ja :)

Tja, kan börja med att klockan är just nu klockan 0600. Har inte sovit ännu, rätt skönt faktiskt. Jag har försökt hacka ner ett par datorer. Vissa har funkat, vissa inte. Men de går framåt i varje fall. Ja som sagt så har jag kollat idol igår kväll som alla andra fredagar. Det är sjukt roligt och väldigt mysigt. Nästa fredag har jag nog bestämt vem jag ska kolla med, fast de är inte riktigt säkert men vi har en tanke om de i vart fall. Nu under natten har jag kollat på "Flickan som lekte med elden". Den va riktigt bra. Senare på dagen, kanske fram mot kvällen, drar jag och ett gäng kompisar till heron city för att kolla en film och kanske ta en öl. Har längtat efter ölen, va ett tag sen sist. Vi ska antingen se New moon (twilight 2) eller lusthuset som sprängdes (män som hatar kvinnor 3). De ska blir kul, och jag ser verkligen fram emot de.




Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska väll kanske sätta på en till film, men har dock inga tankar angående de, eller vilken film jag nu ska se. Jag funderar starkt på Jackie chan who am I. Men jag vet faktiskt inte, har riktigt tråkigt, men jag orkar tame fan inte sova nu. De är ny dag. Solen skiner kanske. De visar sig. Jag vill vara glad idag.

På tal om ingenting så längtar jag oerhört mycket till den 1:a decemeber då jag kan prata ut med min psykolog , de ska bli så sjukt skönt. Har även tandläkaren då också, mina tänder vill bli raka och fina. Men ska nog inte skriva ner. Mr. Kassler är lite grov i munnen när jag skriver så här och han kallar mig även novell skrivare. För de va oerhört tacksamt Brisen. Uppskattar de otroligt mycket. Haha! Men nu ska jag faktiskt sova. Återseende!

Try JibJab Sendables® eCards today!



Ni fattar inte hur mkt jag tycker om den här videon, så sjukt nice!

Kommentarer
Postat av: isabelle

ojojoj, vad du kan då putte :)



duktig är du också!

2009-11-28 @ 11:54:06
URL: http://isabelleauru.blogg.se/
Postat av: putte

hahaha självklart!

2009-11-28 @ 15:39:02
Postat av: Sandra Lindholm

HAHAHAHHA, men herrre gud! HAHAHHAHAHA

2009-11-29 @ 19:00:18
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Postat av: Putte

ja visst, erkänn att de e nice:P

2009-11-29 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0