Mjapp!

God kväll!

Dagen har sett ut som en ungefär vanlig dag. Då jag har vaknat tidigt, tagit det lugnt. Där på runt kl 18.00 så släpa jag mig hem till Robban. Vi har inte träffats på ett tag så jag såg de som ett framsteg...  Hur de går ihop vet jag faktiskt inte. Men vi käkade pizza och hade lite gött, för att kolla på idol. De var riktigt trevligt. Prata lite minnen och hade kul som vi alltid brukar ha! Klockan e nu 00.07 och jag är inte direkt taggad inför morgondagens match, jag e liksom..... Hmm..... Rädd ?...eeh ?.... JA! Jag är sjukt rädd. Vi spelar mot Järna som är ett sjukt galet lag, man kommer inte hem hel därifrån, så de kan vara sista gången jag skriver här.. Haha! Nej men dom ska få se på ett och annat. Men nu ska jag se vad jag kan hitta på förutom att skriva blogg. Det är inte direkt en livstil. Hehe. Men Men Hare!

 

ah hej

 

Putte, Nicklas, Elin & Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0