Morning!

God morgon alla. Vakna för ca en timme sen. jag gick ut med Gurra igår till 550, eftersom jag va ganska pep på att dricka. Vi träffade Elin,Milla och Lina. Som de vart efterfest med senare. Men höjdpunkten va att man fick träffa en gammal kompis, vars namn Jessica Lingefalk. Det var riktigt trevligt, eftersom de va ett tag sen. Sen drog vi till Milla på efterfest som sagt. Eller, ja inte så mycket till efterfest, men lite sprit. :) ... Sedan drog vi därifrån, jag drog självklart hem till Linus, där jag träffa Patrik,Chris,Sophie,Jens,Linn och Linus så klart. Vart inte så mycket dricka där, men de va mer relax så att säga. De va trevligt, jag,chris,Linus,sophie,Linn och Patrik somnade i soffan, hmm 6st? Inte okej! Men ja, nu sitter man vid datorn och väntar på att el classico ska börja, längtar som fan.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0