Värdelös

HEJHEJ!

Nu är de så att jag själv har kommit fram till att jag är en totalt värdelös människa, fast ändå inte. På senare tid har de faktiskt fungerat väldigt bra för mig. Innebandyn har funkat utmärkt för mig och min omgivning tycker väll om en bättre sida av personen Putte. Det måste vara min psykolog som har hjälpt mig, tusen tack till honom. Men ska tillbaka till honom om ca 1 vecka för att kolla en förbättring.

Just nu sitter jag här med Brisen, och vi gör absolut ingenting. Tänkte kanske kolla på en film eller något liknanden, har dock inga förhoppningar om filmen vi ska se, eller jo vi kanske har en liten positiv anda om filmen, vid namn "Public enemies".

Grattis till lilla mig för min arbetsintervju jag fick på onsdag. Ska bli riktigt kul, eller de ska bli kul. För jag ser fram emot denna intervju och hoppas absolut på de bästa. Just nu känner jag mig finslipad och verkligen taggad inför intervjun. På tal om taggning, så är de faktiskt så att de lutar mot sängen. Det ser jag faktiskt verkligen fram emot.


Believe the incredible and reach the impossible


Ja se som de kan gå!



Hon gör denna låt riktigt bra, om jag får ha min egna åsikt!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0