Back on track

Jag har tänkt igenom lite att fortsätta med bloggen, den har varit nere ett bra tag nu. Och nu är jag tillbaka. Behöver fixa ny design, denna är gammal och lite småäcklig tycker jag.

Dagens bravader har bestått av att jag och Rasse har skapat en skämtblogg om lite allt möjligt, jag har jobbat, pengarna rullar in som dom ska nästan. Min kära flickvän Emelie har åkt iväg på kryssning. Avis? Eeh... Lite kanske. Men jag klarar mig. Har även bjudit min granne Linus som är min bästa vän på middag, jag bjöd på fläskkotletter och potatisgratäng. Det var gott, riktigt gott. Jag känner mig rätt hemma där i köket men ändå inte. Haha

Imorgon är de bara kliva upp och börja jobba igen, efter jobbet blir det en kaffe och lite mingel med brorsan. Emelie kommer hem imorgon. Saknar den bruden asså, hon är grym som fan. Älskar henne enormt mycket, finns inte med ord. Men hon vet vad jag känner och det är meningen <3.

Aja, klockan är mycket, dags att sova. Hörs allihopa!!

Peace out!



Bjuder även på en underbar video!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0