Dagen man jobbar och blir sjuk -.- . Är nu hemma illamående, blir nog en sjukskrivning imorgon med. Har massa mat hemma som mina kära flickvän handlade, vi var och handla mat för 2900;-, Fyfan va de finns mat!!! Älskar de! Hade även 3 månader igår, fan va tiden går fort ibland asså. Men är glad att jag fann denna vackra kvinna.

Har precis diskat. Alltså de e tammefan vuxenpoäng på mig. Jag är stolt över mig själv. Grymt stolt!

Emelie var och köpte en Nalle,ros och ett kort till mig. Förstår inte varför riktigt. hon verkar tycka de e kul att handla saker till mig. Hatar att ta emot saker och ting. Men hon är underbar som fan!

Nu blir de att vila/sova. Måste ladda för tacos ikväll här hemma!!!! FYFAN VA GOTT!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0