Fredag! (comeback)

Tillbaka!

Fredag idag. Har varit en riktigt skön dag på jobbet, nu är de en vecka kvar sen for man till Borlänge med Emelie! För er som inte vet har vi investerat en dog, en gordon setter. Fågel hund!! Ska ut och jaga med henne längre fram när hon förstår vad hon gör. Mitt liv just nu är underbart.  LEARN TO LIVE! Jag lever mitt liv nu. Det är absolut de bästa jag haft. Ska försöka blogga lite oftare, känns som jag behöver ta tag i det här!

Har även bytt lag i innebandy från div.5 till div.2. Det känns som att jag behöver satsa nu igen, för jag vet att jag kan kliva om jag bara verkligen vill. Vilket jag vill, så vi får hoppas på att det går bra med det. Spelade i Västergård, helt underbara vänner i det laget och även folk som vet hur innebandy spelas. Gillar dom. Men som sagt så vill jag kliva lite!

Nu är det dags att hämta Emelie från jobbet, hon säger att hon gör en grym köttfärssås. Upp till bevis, det spelar ingen roll om du inte lyckas. Älskar dig ändå!!! time to go! Cya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0